Qui som

El ″Centre de Tecnologia FUNDACIÓ IFO″ és un centre d’ ensenyament no reglat que està especialitzat en la formació i reciclatge de professionals de diferents sectors, però principalment en la branca del disseny i en la de gestió empresarial.
Des de la seva fundació, FUNDACIÓ IFO ha dedicat gran part dels seus esforços a realitzar una formació de qualitat dirigida tant a persones individuals com a col·lectius d’ empreses.
Les instal·lacions formatives són amplies i lluminoses, i estan situades a la primera planta de 350 m2, repartits en 6 aules, d’un cèntric edifici situat a la ciutat de Arenys de Mar, amb una població estimada de 12.000 habitants.
En aquests moments FUNDACIÓ IFO téla Certificació de Qualitat ISO 9001-2000. expedit pel LGAI

Un dels aspectes que més es cuida a FUNDACIÓ IFO és la constant actualització de las noves tecnologies que s' apliquen i dels plans d' estudi que imparteixen els nostres professionals, per poder oferir un ensenyament a la l'alçada dels temps, aconseguint, així, que el Centre sigui pioner en el nostre sector.
Per FUNDACIÓ IFO el seu objectiu prioritari és donar una ensenyament de qualitat, per això el nostre personal especialitzat s’ocupa de donar matèries Actualitzades, Específiques e innovadores que s’assimilen per un procés de reciclatge continu.
El tipus de formació impartida és personalitzada, permet iniciar la formació i la incorporació dels alumnes en tot moment. Així com també l'ensenyament basat en la dinàmica de grup per, així, fomentar la participació i l’ aprenentatge dels alumnes.

El centre ofereix també una flexibilitat d'horaris a l'alumne, que pot disposar de les instal·lacions des de les 9:00 h a 13:00 h i de 15:00 a 21:00 hores de dilluns a divendres.

informacio